Comunicado de solidariedade co C.S. A Revira

Revira

Isca! quer solidarizarse incondicionalmente cos compañeiros da Asociación Cultural Revira, logo do atentado sofrido recentemente. Queremos tamén amosar a nosa completa e enérxica condena perante uns feitos inxustificábeis , que pretenden anular a liberdade de expresión e mesmo atentar contra a integridade física das persoas simplesmente por motivos ideolóxicos.

Como nacionalistas, e tendo en conta o mes no que estamos, no cal lembramos as víctimas da barbárie fascista como Alexandre Bóveda ou Ánxel Casal, denunciamos publicamente a pervivencia de certos elementos que seguen a promover a criminalización e estigmatización, cando non a ameaza e agresión física directa. Entendemos que esta acción do fascismo, por outra parte, demostra que A Revira molesta, e moito, aos enemigos do noso país, das liberdades e da autoorganización cidadá.
Porque a Historia ensínanos que nun país, cando se comezan a perseguir as ideas, pronto se comezarán a perseguir as persoas. O acontecido ten unha imensa gravidade que debemos calibrar na súa xusta medida. Por iso a autoría deste atentado ten que ser esclarecida o antes posíbel, superando o silencio mediático e institucional.

Finalmente, queremos facer un chamamento á cidadanía pontevedresa a solidarizarse tamén coa asociación cultural atacada e a reflexionar sobre tan graves acontecimentos. Pola nosa parte, animamos a Revira a seguir a traballar por un país normalizado, libre e soberano nun mundo xusto.

Isca – Asemblea de Zona de Pontevedra/Vigo

Partíllao!